Midsummer

Today we celebrate midsummer.
Me and Daniel are going to Daniel's mother to celebrate. Also Daniel's sister (and my best friend) Madeleine (also called Lutt) and her husband Dean are going there. We're gonna play Kubb, socialize and drink some beers/wine.
Later in the evening me, Daniel, Lutt and Dean gonna go home to me and Daniel and sing karaoke. We LOVE to sing karaoke. Poor neighbors, hopefully they are away somewhere else and celebrate midsummer as well =)
 
--------------------------------------------------------------------------------------------
 
Idag firar vi midsommar.
Jag och Daniel ska bort till Daniels mamma och äta gott. Även Daniels syster (och min bästis) Madeleine (även kallad Lutt) och hennes man Dean ska dit. Vi ska spela kubb, umgås och skåla.
Lite senare på kvällen ska jag, Daniel, Lutt och Dean hem till mig och Daniel och sjunga karaoke.
Vi ÄLSKAR att sjunga karaoke. Stackars våra grannar, förhoppningsvis är de på vift någon annanstans och firar midsommar de med =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0