Just some pics


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Lina!
Jag har också LGMD och har också öppnat min blogg för offentligheten precis :) Vet inte om det är någon nytta med det men samtidigt har jag ju själv sökt efter andra som är "som jag". Det är skönt att känna att man inte är själv, och samtidigt bra att få ta del av hur andra löst olika problem. Upptäcka att man inte är själv med sina känslor är också värdefullt. Men så kan man ju gräva ner sig också tyvärr...
Jag började blogga när jag blivit gravid för att jag tänkte att det skulle vara till nytta för andra. Men sen slutade det med ett missfall. Nu har jag iallfall bestämt att jag bjuder på det.
Kram från Lotta

2012-07-18 @ 20:11:23
URL: http://lyckligalotta2.blogspot.se/
Postat av: Muskelknutta

Hej Linda! Jag försökte skicka en kommentar till dig på din blogg men jag är osäker om den kom fram. /lina

2012-07-23 @ 20:20:41
URL: http://Muskelknutta.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej igen.
Vet inte om det var till mig du skrev ovan, men jag har iallafall inte fått någon kommentar på min blogg :)
Kram!

2012-07-25 @ 10:27:18
Postat av: Lina

Oj förlåt, jag menar givetvis Lotta, inte Linda :-/ Kan man inte skriva kommentarer i din blogg om man inte har ett Google-konto eller dylikt?

2012-07-25 @ 22:24:49
Postat av: Lotta

Hmm, jag vet inte riktigt hur det funkar...

2012-07-26 @ 11:47:47
Postat av: Lotta

Nu funkar det! Du får välja Anonymt i listan bara. :)

2012-07-26 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0